سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تهیه بانک اطلاعاتی زنان بازرگان

بانک اطلاعاتی زنان بازرگان در مازندران تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مریم نصیری خلیلی رئیس کانون زنان بازرگان مازندران گفت: کانون زنان بازرگان با هدف ساماندهی، توانمندسازی بانوان برای ورود به عرصه‌های تجاری، تولیدی، خدمات، ایجاد بهبود فضای کسب و کار بانوان، توسعه و ارتقای کارآفرینی در حوزه زنان، پیگیری رفع موانع موجود، حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی و همسو کردن فعالیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: تا کنون 40 عضو در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و بازرگانی در کانون زنان بازرگان مازندران ساماندهی شدند.

وی گفت: در این کانون خدمات مشاوره و حمایت از زنان کارآفرین و بازرگان، ساماندهی این افراد برای تجارت و  مهارت آموزشی برای زنانی علاقه مند برای ورود به حوزه کسب و کار ارائه می شود.

رئیس کانون زنان بازرگان مازندران افزود: رایزنی با اتاق بازرگانی گرجستان برای صادرات صنایع دستی زنان استان و ایجاد یک نمایشگاه دائمی در آنجا از جمله اقدامات کانون زنان بازرگان است.

مریم نصیری خلیلی گفت :ساماندهی و صادرات فرش دستباف زنان استان، ارائه تسهیلات به زنان بازرگان و کارآفرین با همکاری صندوق کارآفرینی، معرفی اعضا جهت شرکت در همایش ها، سمینارها و کارگاه های آموطشی فراملی، انعقاد قراردادهایی با هتل ها، اماکن اقامتی و تفریحی برای اعضا و پیگیری در باره بیمه شدن این زنان از مهم ترین برنامه هایی است که این کانون پس از استقرار در مازندران انجام داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.