سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمانداران دانشجو به یونیورسیاد دانشجویان می روند

تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان در رقابت های بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تایپه شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی شرکت تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان برای شرکت در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان روسای فدراسیونهای دانشگاهی و تیراندازی باکمان دیدار و گفتگو کردند.
بنا براین گزارش در این دیدار که با حضور دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی و شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد در خصوص چگونگی و نحوی انتخاب دانشجویان و همکاری دو فدراسیون برای تشکیل یک تیم قدرتمند بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست مقرر شد به منظور شناسایی و استعدادیابی دانشجویان رقابتهای انتخابی در دو بخش دختران و پسران ابتدا در کلیه استانها برگزار و تیم ها و نفرات برتر در یک مسابقه کشوری شرکت و نفرات برتر به اردوی انتخابی دعوت و در صورت کسب رکوردهای لازم به مسابقات اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است تیم تیراندازی با کمان دانشجویان در بیست و هشتمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که در کشور کره جنوبی برگزار شد در رشته کامپوند با ترکیب 6 ورزشکار شرکت و موفق به کسب عنوان چهارم در بخش میکس و عنوان پنجم در تیمی مردان شده بود.
بيست و نهمین دوره يونيورسياد تابستاني دانشجويان جهان 28 مرداد لغايت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار مي‌شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.