سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

رونمایی از کتاب الکترونیک سید جمال الدین اسدآبادی

دانشگاه سید جمال الدین همزمان با سالروز شهادت سید جمال از کتاب الکترونیکی شامل اندیشه ها، مقالات و زندگی نامه رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سید جمال الدین گفت: از آنجا که امسال بنام این عالم برجسته جهانی نامگذاری شده این دانشگاه برنامه های فرهنگی متعددی تدارک دیده و برگزار میکند.

مرادی مخلص همچنین از به تصویر کشاندن زندگی نامه سید جمال الدین در قالب تئاتر و موسیقی توسط دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین خبر داد و گفت: این برنامه ها در لابه لای کنگره ملی سید جمال در هفته گرامیداشت یاد و خاطره سید جمال اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 95 درصد آثار سید جمال در کتابخانه های انگلستان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نگهداری می شود و هنوز به زبان فارسی ترجمه نشده است، تاکید کرد: همزمان با راه اندازی بنیاد علمی سید جمال زمینه کارهای تحقیقاتی و علمی در زادگاهش گشوده می شود.

گفتنی است، امسال در استان بنام سید جمال الدین نامگذاری شده و قرار است کنگره ملی سید جمال در هجدهم اسفند ماه امسال سالروز شهادت او به صورت استانی و شهرستانی برگزار شود.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.