سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

از کشف کالای قاچاق میلیاردی تا توقیف خودرو با خلافی بیش از 39 میلیون ریال

كالای قاچاق با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف و خودرو با خلافی بیش از 39 میلیون ریال توقیف شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، طرح مذکور در سطح شهرستان كازرون به اجرا گذاشته شد. 

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 10 تن و 400 كیلوگرم برنج، 570 عدد لامپ، 9 تن و 250 كیلوگرم آرد، 12 هزار و 249 قوطی انواع آب میوه، 55 هزار و 600 نخ سیگار، 38 جفت کفش و مقادیری گردو و پسته قاچاق و فاقد مدارك قانونی كشف شد.  
 
وی با بیان اینكه در این راستا تعداد هفت دستگاه خودرو توقیف و 9 نفر دستگیر شدند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.  
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ارزش ریالی محموله های قاچاق كشف شده بالغ بر یك میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در رستم
فرمانده نیروی انتظامی رستم از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .  
سرهنگ محمد اسلامی فرمانده نیروی انتظامی رستم گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضائی، نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهرستان را پاكسازی و خرده فروشان مواد مخدر و معتادن این نقاط را جمع آوری كردند. 

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مأموران 63 گرم انواع مواد مخدر و 50 سی سی شربت متادون كشف و پنج نفر خرده فروش مواد مخدر و هفت نفر معتاد را دستگیر كردند.  
 
اسلامی با اشاره به دستگیری دو نفر سارق احشام در اجرای این طرح، گفت: در بازجویی به عمل آمده ، سارقان به سرقت 19 رأس احشام اعتراف کردند.

توقیف پراید با بیش از 39 میلیون ریال خلافی
مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان كازرون یك دستگاه خودرو سواری پراید با 39 میلیون و 160 هزار ریال خلافی را توقیف كردند. 
فرمانده نیروی انتظامی كازرون سرهنگ رجبعلی رزمجویی گفت: ماموران گشت پلیس راهور شهرستان هنگام روان سازی ترافیک و كنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری پراید را به علت سرعت غیرمجاز متوقف كردند‌. 

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بررسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای 39 میلیون و 160 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.  
 
وی تصریح كرد: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.