سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی فقدان بزرگی برای جامعه ایرانی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حتم دارم غیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی فقدان برزگی برای جامعه ایرانی محسوب می شود.

حسین عبدی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت کاظم سید علیخانی کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: این اتفاق ضایعه دیگری را به جامعه فوتبال تحمیل کرد. در دوران جوانی افتخار بازی کردن کنار سید علیخانی را داشتم و از تجربیات آن مرحوم استفاده کردم. باید قدر امثال سید علیخانی را در زمان زنده بودن آن ها دانست اما متاسفانه این امر در کشور ما کمتر رخ می دهد.

وی افزود: سید علیخانی جزء افراد مظلوم و بااخلاق فوتبال ایران محسوب می شد. وی با وجود این که سال ها بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می بست اما هیچگاه دنبال شهرت نبود.

عبدی در مورد غیبت مسئولان باشگاه پرسپولیس در مراسم تشییع پیکر سید علیخانی اظهار داشت: دلیل این موضوع را بهتر است از خود مسئولان باشگاه بپرسید اما به نظر می رسد آن ها در هر جایی که حس کنند نیاز است از پیشکسوتان باشگاه استفاده کنند این کار را انجام می دهند اما نیازی نمی بینند در چنین مراسمی حضور یابند. البته این اقدام به هیچ وجه درست نیست و مسئولان باشگاه باید در مراسم تشییع پیکر سید علیخانی شرکت می کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به عنوان عضو کوچکی از باشگاه بزرگ پرسولیس این ضایعه را به تمام مردم ایران، مقام معظم رهبری و خانواده محترم هاشمی تسلیت می گویم. امیدوارم روح بزرگ یار امام(ره) قرین رحمت الهی باشد. مطئنم درگذشت آن مرحوم فقدانی عظیم در جامعه ایرانی ایجاد می کند.

عبدی درمورد بازی پرسپولیس و سایپا گفت: پرسپولیس با برتری در این بازی ضمن تثبیت جایگاه خود در صدرجدول تا حد زیادی از فشار روانی روزهای اخیر خارج می شود.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و اتنتقالات بیان کرد: هرچند پرسپولیس سامان نریمان جهان را جذب کرده اما برای حضور قدرتمندانه در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به جذب بازیکنان بیشتری دارد.

عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه پرسولیس درمورد اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: بهتر است این موضوع با تدبیر مسئولان فدارسیون فوتبال و باشگاه پرسولیس به پایان برسد چراکه ادامه اختلاف برانکو و کی روش به کل فوتبال ایران ضربه می زند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.