انصاری فرد گفت: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی حق مطلب را در مورد آن شخصیت بزرگ ادا کرد. وی حق بزرگی به گردن جامعه ایرانی داشت.

محمدحسن انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی حق مطلب را در مورد آن شخصیت بزرگ ادا کرد. وی حق بزرگی به گردن جامعه ایرانی داشت.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره مراسم تشییع پیکر کاظم سید علیخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سید کاظم دنیای معرفت، از خود گذشتگی و مهربانی بود و مظلومانه درگذشت. با توجه به این که وی در روز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) به رحمت خدا رفته امیدوارم پای سفره کریمه اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت بنشیند.

وی درمورد غیبت مسئولان باشگاه پرسولیس در این مراسم بیان کرد: با توجه به این که مسئولان فعلی باشگاه پرسولیس سابقه فوتبالی چندانی ندارند، شاید امثال سید علیخانی را که سال ها برای این تیم زحمت کشیده اند نمی شناسند که حاضر نشدند در این مراسم شرکت کنند. به هرحال آن ها انتظارات خانواده سید علیخانی را برآورده نکردند.

انصاری فرد درباره اختلاف کی روش و برانکو گفت: این موضوع باید از سوی مسئولان مدیریت شود چراکه اختلاف سرمربی تیم ملی و پرسپولیس به هیچ وجه به صلاح فوتبال ایران نیست. به هرحال امیدوارم تنش به وجود آمده برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار