سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

محصولات مرغی استان سالم است + فیلم

تمامی مرغ و تخم مرغ های که تحت نظارت دامپزشکی آذربایجان شرقی وارد چرخه مصرف می شود سالم و عاری از هر گونه آلودگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی  در جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی استان با اعلام این خبر تصریح کرد: این اداره کل هرگونه شیوع بیماری آنفولانزای  پرندگان در استان را تحت نظر داشته و با اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای نسبت به ایمن سازی کانون های مشکوک اقدام کرده است.
امیرحسین بهداد با اشاره به اطلاع رسانی های صورت گرفته به تمامی واحدهای تولیدی و سنتی مرغ استان در خصوص احتمال شیوع بیماری های تنفسی پرندگان گفت: طی این اطلاع رسانی ها ایمن سازی های واحدهای تولیدی مرغ و تخم مرغ با همکاری اداره کل دامپزشکی انجام گرفته است.
وی تعداد کانون های مشکوک به بیماری آنفولانزای پرندگان در استان را ۶ مورد اعلام و خاطرنشان کرد: تمامی این کانون ها با اقدامات پیشگیرانه و نیز امحا سازی‌ موارد آلوده ایمن سازی شده اند.
مدیر کل دامپزشکی استان ضمن رد هرگونه ادعا در خصوص شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان و به طبع آن الودگی مرغ و فرآورده های مرغی افزود: کارشناسان دامپزشکی استان با اشراف کامل اطلاعاتی تمامی واحدهای تولیدی و ارائه محصولات مرغی را رصد و از ورود موارد مشکوک به بازار ممانعت می کنند.



انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.