سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

لزوم حمایت از مددجویان بهزیستی

معاون فرماندارشوشترگفت: مهمترین هدفی که باید در دستور کار قرار گیرد امکان خدمت رسانی بیشتر به سایر افراد نیازمند فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمدحسن کجبافی معاون فرماندارشوشتردر نشست ساماندهی امور مددجویان بهزیستی این شهرستان اظهارداشت : حمایت دستگاههای اجرایی از مددجویان بهزیستی ضروری است،همه دستگاه ها باید باتعامل مناسب با بهزیستی دررفع مشکلات و تسهیل فعالیتهای این اداره و توانمندسازی مددجویان مشارکت کنند

وی افزود:توانمند سازی معلولان و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی مهمترین هدفی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا با خروج افراد از پوشش خدمات بهزیستی، امکان خدمت رسانی بیشتر به سایر افراد نیازمند فراهم شود.

کجبافی تصریح کرد:در زمینه مناسب سازی محیط معلولان باید شهرداری ها و دستگاههای مربوطه جدیت بیشتری داشته باشند تا شاهد ارتقا سطح رفاه وخدمات رسانی به معلولان باشیم .

معاون فرماندارشوشتر افزود:دستگاه های حمایتی باید با هم تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشند تا نیازمندان به صورت عادلانه از خدمات آنها بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه هرگاه از ظرفیت و پتانسیل مردمی در هرکاری استفاده شد شاهد بازخورد و نتیجه مثبت بودیم، بیان د اشت: انتظار می رود در حوزه فعالیت های بهزیستی و خدمات رسانی به قشر محروم بتوانیم از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.