سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اجرای عمومی تئاتر حرم تا حرم در خرم‌آباد

نمایش حرم تا حرم از تئاترهای راه یافته به جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت، در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد خرم آباد، اجرای عمومی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اولین جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت استان، با حضور ١٢ گروه تئاتر برگزار شد که طبق نظر هیئت نظارت چهار گروه تئاتر به مرحله مسابقات راه یافته و هرکدام از گروه‌ها اجرای عمومی دارند.

نمایش حرم تا حرم به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، از شهرستان بروجرد، در سانس عصر اجرای گروه‌های راه‌یافته به جشنواره، اجرا داشت. در این نمایش به شهدای مدافع حرم و مسائل مربوط به آن‌ها، پرداخته شده است.

نمایش شب واقعه به نویسندگی محمد عارف و کارگردانی اسماعیل عبدالوند، از شهرستان دورود، اولین گروهی بود که اجرای عمومی داشت.

نمایش شب واقعه به نویسندگی دکتر محمد عارف و کارگردانی اسماعیل عبدالوند، از شهرستان دورود، اولین گروهی بود که اجرای عمومی داشت.

نمایش شب واقعه از تئاترهای راه یافته به جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت، در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، اجرای عمومی داشت.

اولین جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت استان، با حضور ١٢ گروه تئاتر برگزار شد که طبق نظر هیئت نظارت ٤ گروه تئاتر به مرحله مسابقات راه یافته و هرکدام از گروه‌ها اجرای عمومی دارند.

نمایش شب واقعه به نویسندگی دکتر محمد عارف و کارگردانی اسماعیل عبدالوند، از شهرستان دورود، اولین گروهی بود که اجرای عمومی داشت.

در این نمایش به وقایع شب عاشورا و منزلی که سر مبارک امام حسین(ع) در آن قرار دارد، پرداخته شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.