سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

تجلیل از کار آفرینان برتر هرمزگان

در مراسمی از پنج کارآفرین برتر هرمزگان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد علی سلیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در یازدهمین جشنواره تقدیر از کار آفرینان برتر استان گفت: وزارت کار،رفاه وامور اجتماعی این کار آفرینان را بر اساس ، ابتکار و خلاقیت در زمینه های اقتصادی ،خدماتی ، صنعتی و کشاورزی برتر شناخت .

وی افزود: بیش از هشتصد کار آفرین از سراسر کشور امسال در سامانه وزارت کار،رفاه وامور اجتماعی نام نویسی کردند .

محمد علی سلیمی گفت:هدف از برگزاری این همایش حمایت معنوی از کارآفرینان ،افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه کار آفرینی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: نرخ بیکاری استان در سال 91 یازده ممیز چهار دهم درصد بود که در سال 94 به یازده ممیز نه دهم درصد رسیده که نیم درصد افزایش داشته است .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : نرخ مشارکت اقتصادی در استان هم از سی ممیز هشتاد و دو صدم در سال 91 به سی و هفت و دو دهم درصد در سال 94 رسیده که افزایش شش دهم درصدی داشته است.

سلیمی گفت: پارسال 109 میلیارد تومان به بیش از هشت هزار نفر برای ایجاد کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی در هرمزگان پرداخت شد.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت : کار آفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به حرکت در می آورند و رونق تولیدات کشور مرهون تلاش وخدمات آنان است .

جاسم جادری افزود :کار آفرینان مهندسان پیشرفت صنعتی هستند و باید به سمت رشد و پیشرفت و ایجاد ثروت گام بردارند و از مدرک گرایی و پشت میز نشینی به دور باشند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.