سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر:

تدوین سند راهبردی مدیریت خشکسالی استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت با توجه به بحران خشکسالی، سند راهبری مدیریت ریسک خشکسالی تدوین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای عشایری استان بوشهر با بیان اینکه بحران کم آبی بخش‌های مختف استان را با مشکلات گوناگونی مواجه ساخته است اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی در تولید گوشت قرمز در مناطق عشایری تامین آب و علوفه دام است که عدم نزول بارش باران، دامداران را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز امور عشایر استان بوشهر گفت: با توجه به نیاز اساسی عشایر برای اجرای طرح های زیرساختی بر برطرف کردن مشکلات این قشر اعتبارات عمرانی عشایر تخصیص داده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر  حل مشکلات عشایر در برنامه کوتاه مدت تصریح کرد: نیازهای عشایر در برنامه کوتاه مدت ارائه تا بر اساس تا اعتبارات مورد نیاز تامین و پرداخت شود.

سالاری با تاکید بر تدوین سند راهبردی مدیریت خشکسالی استان بوشهر گفت: با توجه به بحران خشکسالی، برای ارائه راهکارهای مناسب در راستای برطرف کردن مشکلات این بحران، سند راهبری مدیریت ریسک خشکسالی تدوین شود.

وی با تاکید بر افزایش تانکرهای آبرسان برای تامین آب مورد نیاز مناطق عشایری استان بوشهر افزود: شهرداری‌ها، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری برای ارائه خدمات آبرسانی به عشایر تانکرهای مورد نیاز آنان را تامین کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین علوفه دام‌های عشایر خاطرنشان کرد در این زمینه از ظرفیت‌های استانی استفاده می‌شود و این در حالی است که باید برای تامین علوفه عشایر با سازمان عشایر کشور مکاتبه و راهکارهای لازم ارائه شود.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: کم آبی ، عشایر ، بوشهر ، گوشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.