سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اختتامیه نخستین "جشنواره رسانه‌ای ابوذر"

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر با محوریت سبک زندگی رضوی، اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی با معرفی ۲۲ اثر برتر در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: پس از فراخوان سراسری این جشنواره در دو ماه پیش ۱۰۵۷ اثر از استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 عباس محمدیان افزود:  پس از بررسی هیئت داوران ۲۲اثر برتر انتخاب و به جشنواره کشوری که دهه فجر امسال در تهران برگزار می شود ارسال شد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی قرار دارند و همیشه ثابت کرده‌اند به عنوان سربازی جان بر کف، به وظایف انقلابی خود به نحو شایسته‌ای عمل می‌کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی  با تأکید بر اینکه ارتقا و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی از رسالت‌های امروز اصحاب رسانه است، ابراز کرد: چون جهان، تشنه گفتمان انقلابی ما است، باید به صورت شبانه‌روزی وقت بگذاریم تا گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل گسترش، تبیین و عملیاتی شود.

محمدیان تصریح کرد: بنابراین باید با سامان‌دهی و سازماندهی همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خودمان را مجهز کرده و در خط مقدم جنگ نرم این پیام را به گوش جهانیان برسانیم.

 در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تقدیر شد.

انتهای پیام//ا.ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.