سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران:

هیئت در بخش استعدادیابی فعال است/مربی به روز باشد موفق تر خواهیم بود

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران گفت:دانش افزایی مربیان مهمترین هدف ماست به همین علت در برگزاری دوره های آموزشی با جدیت پیش می رویم.

عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: خوشبختانه برنامه های هیئت طبق روال در حال برگزاریست و ما موفق به کسب عنوان قهرمانی در رده نوجوانان کشور شدیم. امسال بیشترین هدف ما دانش افزایی مربیان است به همین علت در برگزاری دوره های آموزشی با جدیت پیش رفتیم و موفق به برگزاری چند دوره کلاس آموزشی شدیم. معتقدیم که هرچه دانش مربیان بیشتر و اطلاعات آنها به روز باشد زمینه رشد و پیشرفت وزنه برداری بهتر فراهم می شود و می توانیم با قدرت بیشتری در رسیدن به اهدافمان پیش رویم.

وی گفت: ایجاد زمینه برای بکارگیری مربیان جوان هم از جمله برنامه هایی است که به موازات دانش افزایی آنها دنبال می کنیم. مربی جوان با دانش فنی بالا می تواند بستر مناسبی برای پرورش استعدادهای بالقوه حاضر در استان باشد. هیئت در بحث استعدادیابی هم بسیار فعال است.

رحیمی افزود: کمیته استعدادیابی بسیار فعال است و با حضور در همه شهرها استعدادهای علاقمند برای فعالیت در این رشته را شناسایی می کند. طبق قراردادی که با آموزش و پرورش منعقد شده است در مدارس هم در این خصوص فعال پیش می رویم.


/انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.