از قهرمانان، مربیان و روسای هیاتهای ورزشی استان مازندران که در سه ماه اخیر موفق به کسب مقام قهرمانی جهان شدند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، در خلال برگزاری چهاردهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران، با حضور استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرای استان از اعضای جامعه ورزش استان تجلیل شد.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندرانجوانان مازندران را جزو سرمایه های انسانی با ارزش استان اعلام کرد و تصریح داشت: همت جوانان ورزشکار، تلاش مربیان و همکاری مسوولان استان در کسب موفقیت ها تاثیر زیادی داشت.

طاهایی با اشاره به توسعه فضای ورزشی و توجه دولت نهم و دهم به امر ورزش، افزود: از اهتمام ورزشکاران خلاق و پرتوان مازندران که نام جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی بلند آوازه کردند قدردانی و سپاسگزاری می نمایم.

استاندار مازندران در ادامه چهاردمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی به استان طی سال 1391، از اندیشمندان و فرزانگان استان خواست تا راهکارهای علمی و عملی توسعه، بدون اتکا به درآمد نفت را ارائه کنند.

وی خواستار صرف درآمد های نفتی برای توسعه زیرساخت های استان شد و عنوان داشت: باید تلاش کنیم از قابلیت های مازندران، باتوجه به سرمایه های طبیعی و خدادادی در رشد و پیشرفت تمامی مناطق استان استفاده کامل نمود.

استاندار مازندران با اشاره به مراحل تدوین برنامه آمایش استان تصریح کرد: هدف از برنامه‌ریزی آمایش سرزمینی مشخص کردن نقش و مسئولیت خاص هر منطقه بر اساس توانمند‌ی‌ و قابلیت‌ها و هماهنگی با دیگر مناطق است.

طاهایی از بررسی و ارزیابی برنامه آمایش استان توسط اساتید و دانش آموختگان استان خبر داد و گفت: در تدوین سند چشم انداز بر اساس عقلانیت پایه توسعه منطقه ای، مازندران به عنوان استانی پایدار و قدرتمند در پذیرش و تحقق ماموریت ها مد نظر خواهد بود.

احمد سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس طاهایی بعنوان ورزشی ترین استاندار کشور ، مازندران را مهد ورزش کشور خطاب نمود و گفت: در 3 ماه اخیر با لطف خداوند بزرگ و کمک مسئولان ورزش کشور و مدیران ارشد استانی و سعی و تلاش و همت ستودنی قهرمانان و جامعه بزرگ ورزش استان، افتخارات زیادی بدست آمد که جا دارد ضمن تبریک این افتخار آفرینی ها از همه تشکر و قدردانی نماییم و به همین دلیل در این جلسه و با حضور مدیران ارشد از افتخارآفرینی جوانان غیور مازنی تجلیل بعمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین گفت: در برنامه ای ویژه قصد داریم تا از از مدال آوران و قهرمانان سال 1391 تجلیل کنیم و در آن مراسم که در اوایل سال آتی و با حضور مدیران ارشد وزارت متبوع و مقامات ارشد استانی برگزار خواهد شد از زحمات و رشادتهای دلاورمردان و شیرزنان مازنی که موفق شدند در میادین ارزشمند جهانی و المپیک و آسیایی پرچم یه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی را به احتزاز دربیاورند قدردانی و تشکر خواهیم نمود.

سعادت مند افتخارات بدست آمده را متعلق به همه ملت شریف ایران اسلامی دانست و گفت: جوانان برومند مازندرانی نشان دادند در همه عرصه ها و بویژه ورزش در دنیا سرآمد هستند و با حداقل امکانات می توانند بر بلندترین قلل افتخار تکیه بزنند.

سعادتمند ضمن تشکر از حمایت مدیران ارشد استان از ورزش مازندران، از نگاه ویژه مقام عالی وزارت به استان مازندران و همچنین تعامل نمایندگان مردم مازندران در مجلس در شورای اسلامی بعنوان یک پشتوانه برای دستگاه ورزش و جوانان استان مازندران تقدیر و تشکر نمود.

یادآور می شود در این جلسه از مطهره اسدی، قهرمان نوجوان شطرنج جهان، مهدی تقوی، مسعود اسماعیل پور، کمیل قاسمی، محسن حاجی پور، داوود گیل نیرنگ، عزت الله اکبری، محمد یوسفی، قاسم رضایی، امیرعباس مرادی گنجی، بشیر باباجانزاده و رضا یزدانی در رشته کشتی، سعید ابراهیمی، رمضان صالحی و مجید لشکری در رشته والیبال نشسته، بهداد سلیمی و بهادر مولایی در رشته وزنه برداری و هم چنین از اصغر ثمربخش، محمد علی نژاد، عباس رحیمی و حمید علی صمیمی به عنوان روسای هیئتهای ورزشی کشتی، شطرنج، وزنه برداری و جانبازان و معلولین و از نادر ناظری و سعید شیرزاد و قاسم غزالیان بعنوان مربیان ورزشی تجلیل شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار