سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

شبکه های ماهواره درصدد ترویج بی حجابی در جامعه

امام جمعه مهران گفت: شبکه های ماهواره در صدد ترویج بی غیرتی و بی حجابی در جامعه هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی درخطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان امروز از هر وسیله ای برای ضربه زدن به اسلام استفاده میکنند که همین شبکه های ماهواره ای و استفاده نادرست از اینترنت و فضای مجازی نمونه بارز آنهاست.

وی افزود: این روزها گسترش ماهواره بنیان خانواده ها را نشانه گرفته و متزلزل می کند که راهکار مقابله با این حربه صیرت و بصیرت افزایی است.

خطیب جمعه مهران یادآور شد: داشتن تقوا لازمه بصیرت است که موجب آموزش میشود لذا خانواده و والدین با آگاهی کامل وتقوای الهی فرزندان خود را نجات دهند.

امام جمعه مهران با یاداوری ماجرای کشف حجاب در دوره رضا خان در سال 1314 گفت : اهمیت مقام زن در جامعه و خانواده چنان است که سلامت خانواده مرهون مقام زن بوده و برای مقابله باجنگ نرم دشمن و محافظت ازبنیان خانواده رعایت حجاب و هوشیاری جوانان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام ولد بیگی همچنین گفت:انقلاب اسلامی امروز شجره طیبه ای است که اصل آن در ایران و فرع آن در سوریه و عراق و لبنان و بحرین و فلسطین و یمن بوده وشاخ و برگ کاخ سفید نیز رشد نموده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.