سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

نقش محوری عشایر در عملیات های نظامی دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی گفت: مردم به ویژه عشایر غیور و مرزدار استان ایلام در عملیات های نظامی دوران دفاع مقدس ، نقش محوری و اساسی داشتند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار سرلشگر محسن رضایی در آیین گرامیداشت فتح میمک و عملیات ضربت ذوالفقار در منطقه عمومی میمک استان ایلام گفت : در دفاع مقدس اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر به صورت خودجوش وارد عرصه کارزار و دفاع از کشور شدند.

وی ادامه داد : در سایه همکاری مردم و نیروهای نظامی، در نبردهای نابرابر به لحاظ تجهیزات نظامی در عملیات های تاثیرگذاری چون کربلای یک، عاشورا، ذوالفقار، محرم، نصر 3 و والفجر 2 که در جعرافیای سرزمینی استان ایلام انجام شد به پیروزی و موفقیت دست یافتیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : ایران اسلامی در سایه تجارب حاصل از جنگ تحمیلی هم اکنون در کشورهای عراق و سوریه در حال مشاوره نظامی و کمک به مردم و ارتش این کشورها برای دفع فتنه و آشوب داعش، تکفیری ها و گروهک های تروریستی است.

سردار رضایی افزود : ایران عزیز در طول 300 سال گذشته شاهد بروز 25 جنگ سنگین و مهم بود که در همه این جنگ ها علاوه بر شکست در برابر دشمنان، بخش هایی از سرزمین خود همچون سمرقند، بخارا و نخجوان را از دست داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.