سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تعمیرات اساسی شناورهای ملکی بندر امام

تعميرات اساسي، زير آبي و موتوري مي باشد که در 9 ماه امسال با بهره گيري از توان تخصصي داخلی و مشارکت شرکت هاي خصوصي فعال در بخش دريايي انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرپرست واحد فني و نگهداري اداره کل بنادر و دريانوردي  خوزستان گفت: اين تعميرات شامل تعميرات اساسي، زير آبي و موتوري مي باشد که در 9 ماه امسال  با بهره گيري از توان تخصصي داخلی و مشارکت شرکت هاي خصوصي فعال در بخش دريايي انجام شده است.

آيت الله رضا زاده افزود: تعميرات لايروب هويزه و يدک کش دادمان ۲ در داک يارد تعميراتي داخل کشور و شناور راهنمابر قيام ۶ در منطقه ويژه اقتصادي بندرامام خميني  از مهمترين اقدامات تعميرات اساسي اين شناور ها است.

وي اظهارداشت: از نکات قابل توجه در تعميرات اين لايروب در مقايسه با تعميرات شناورهاي مشابه، مي توان به مدت زمان تعميرات زيرآبي آن از زمان داکينگ تا آنداکينگ به مدت ۶۹ روز اشاره کرد که در نوع خود يک رکورد جديد محسوب مي شود.

سرپرست واحد فني و نگهداري اداره کل بنادر و دريانوردي  خوزستان با اشاره به اينکه همزمان با واگذاري شناورهاي لايروب به بخش خصوصي و فرارسيدن زمان تعميرات دوره اي لايروب هويزه، نسبت به اعزام اين لايروب به بندرعباس اقدام  شد که تعميرات آن تحت نظارت  موسسه رده بندي، کارشناسان اين بندر و نمايندگان بخش خصوصي انجام شد ادامه داد: هم اکنون اين شناور پس از بازگشت از داک و دريافت کلاس از موسسه رده بندي به خدمت گرفته شده و با تمام توان عملياتي، مشغول انجام فرآيند لايروبي مي باشد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.