اهواز؛

تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات شهرک طالقانی

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر ازتخصیص بودجه‌ای جداگانه به شهرداری این منطقه برای رفع مشکلات موجود خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی ،امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: قول‌های مساعدی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ماهشهر برای تخصیص بودجه‌ای جداگانه به شهرداری این منطقه برای رفع مشکلات موجود داده شده است.

وی در حاشیه جلسه پیگیری مصوبات شهرک طالقانی که با حضور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد مشکلات موجود در شهرک آن چنان که شایسته مردم شریف این منطقه است، رفع شود.

 حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی افزود: مشکلات آب و فاضلاب، روشنایی معابر و آسفالت خیابان‌ها از مشکلات اصلی شهرک طالقانی است.

امام جمعه شهرک طالقانی در ادامه از تخصیص بودجه‌ای جداگانه برای رفع مشکلات شهرک طالقانی در سال آینده خبر داد و گفت: در این جلسه قول‌های مساعدی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ماهشهر برای تخصیص بودجه‌ای جداگانه به شهرداری این منطقه برای رفع مشکلات موجود داده شده است.

هاشمی اضافه کرد: با تحقق این موضوع که حاصل توجه خاص شهرداری و شورای شهر بندر ماهشهر به رفع مشکلات شهرک طالقانی است، تأثیر قابل‌توجهی در تسریع رفع معضلات و کاستی‌های موجود در این منطقه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب دست‌فروشان بازار شهرک طالقانی، بیان داشت: با تلاش شهرداری و اقدامات مناسب در این زمینه شاهد سامان‌دهی وضعیت دستفروشان در بازار این شهرک خواهیم بود.

امام جمعه شهرک طالقانی در ادامه با درخواست از شهرداری برای افزایش نیروهای خدماتی در شهرک طالقانی عنوان کرد: یکی از دلایل ضعف در ارائه خدمات شهرداری به این شهرک، کمبود نیروهای خدماتی است که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

هاشمی در پایان گفت: از دیگر مشکلات موجود، با توجه به مراجعات مکرر مردم، بحث لایروبی کانال‌ها و سامان‌دهی پایه‌های برق است، که درخواست می‌شود با توجه به اهمیت موضوع در این زمینه همت بیشتری صورت بگیرد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.