سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهد ۲۰۱۷ نقطه ی عطفی در گسترش روحیه ی اتحاد

همزمان با آغاز برنامه های مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، جلسه ی کارگروه ملی زیارت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، در این شهر مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شریعتمداری در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضورش در مشهد و تبریک آغاز رخداد مهم فرهنگی مشهد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، این رویداد را نقطه ی عطفی برای گسترش روحیه ی اتحاد، همدلی و تعاطف بین ملل مسلمان با محوریت اسلام عزیز و گفتمان اصیل نبوی و رضوی دانست.
وی با تشریح جهت گیری های کارگروه ملی زیارت به منظور تعمیق و گسترش فرهنگ زیارت و ترویج گفتمان رضوی، ظرفیت سازی برای بهره گیری از توانائی های بخش های خصوصی، وقف، و نهادهای عمومی غیر دولتی در طرح های زیر بنایی زیارت را مورد تاکید قرار داد.
علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و دبیر کارگروه ملی زیارت گفت: مسئولیت کارگروه ملی زیارت در راستای مدیریت راهبردی برای ایجاد شرایط مطلوب تر زیارت، بسیار تعیین کننده است.
سید مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی نیز پیشنهاداتی در زمینه ی آمادگی این مجموعه در حوزه ی مشارکت در احداث طرح های راه آهن مشهد به زاهدان و مشهد به گرگان و همچنین احداث 100 اقامتگاه رفاهی، خدماتی زائران در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد مقدس در صورت تامین زمین توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد  که مورد استقبال این وزارتخانه قرار گرفت و مقرر شد پیگیری ها و اقدام لازم انجام شود.
انتهای پیام//ی.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.