سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اختتامیه ششمین دوره آموزشی بصیرت ناجا درکرمان

ششمین دوره آموزشی بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان بعد از چهارروزبرگزاری امروز به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان٬ ششمین دوره آموزشی بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان پس از چهار روز برگزاری امروز به کارخود پایان داد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این دوره باهدف ارتقاسطح علمی وبصیرتی کارکنان باحضور ۳۰۵نفرازجامعه هدف که توسط بازرسی تعیین شده بودندشرکت کردند.

سردار رضا بنی اسدی فر افزود: افراد بایستی تعامل وهم پوشانی لازم درحوزه های تخصصی وداخلی ومشاوره با فرماندهان رامدنظر قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت دستگاهایی ازجمله بسیج ٬روحانیون ٬متنفذین وکسانی که درراستای مأموریت ها میتوانند راهنمایی دهند مدنظر قرارگیرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی به صورت مداوم، خاطرنشان کرد: كاركنان پلیس باید با ارتقا دانش، مهارت، بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند و آسیب های اجتماعی را شناسایی كنند چرا كه اكثر چالش ها و آسیب های اجتماعی بواسطه ضعف در آموزش رخ می دهد و ضروری است كه فرماندهان و مدیران اهمیت این موضوع را به زیر مجموعه خود گوشزد كنند.

وی تصریح كرد: ارتقاء دانش و مهارت های پلیس با توجه به شرایط منطقه ای امری با اهمیت است و ضروری است با بصیرت افزایی و اشراف اطلاعاتی در حوزه های مختلف تهدیدات را شناسایی كنیم.

سردار رضا بنی اسدی فر گفت: ملاك و شاخص در اجرای ماموریت ها قانون است و اگر قوانین به صورت كامل اجرا شوند آسیب پذیر نخواهیم بود باید خدا را شكرگزار باشیم كه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تامین نظم و امنیت ایفای نقش می كنیم و باید با ارتقاء دانش و جهاد همیشگی در جهت رسیدن به كمال مطلوب كوشا باشیم.

انتهای پیام /س

برچسب ها: کرمان ، جشنواره ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.