سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

پنجمین جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب برگزار می شود

همزمان با دهه مبارک فجر، پنجمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب همزمان با دهه فجر امسال در استان خبر داد.

حسن صمدزاده در چهارمین نشست مسئولین و رابطین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گفت: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب، تبلوری از همت دانش‌آموزان برای جریان‌سازی، نیروسازی و تقویت و تعمیق تفکر انقلابی در فضای مدرسه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سال جاری افزود: این نمایشگاه برنامه ای با نقش آفرینی دانش آموزان برای به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه سیاه رژیم پهلوی، نقش دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب، سبک زندگی اسلامی، توطئه های استکبار جهانی و ... می باشد.

صمدزاده اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت های انقلابی توسط دانش آموزان در مدارس، سه راهبرد اصلی انگیزه آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی، و رفتار سازمانی و تجربه آفرینی در برنامه ریزی مدرسه انقلاب مد نظر قرار دارد.

وی پیش بینی کرد: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، حدود ۷۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری برپا شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.