همزمان با دهه فجر، چهارمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب، در 70 مدرسه متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهارمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در 70 مدرسه متوسطه دوم این استان برپا شد.

حسن صمدزاده افزود: این نمایشگاه ها تا پایان دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن دایر است.

وی اضافه کرد: ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل باطل، آشناسازی دانش آموزان با شخصیت و آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان های ملی و جهانی و تمدن نوین انقلاب اسلامی، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، و هم افزایی و همکاری دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی، از اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.

صمدزاده یادآور شد: برای برپایی این نمایشگاه، ثبت نام در سایت مدرسه انقلاب به نشانی madreseyeenghelab.com الزامی است.

وی، از معرفی مدارس و نمایشگاه های برتر مدرسه انقلاب هم خبر داد و گفت: برگزیدگان راه یافته به سطح ملی، در دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهریور 95 تجلیل می شوند.

صمدزاده، اکران فیلم های جشنواره عمار، مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی حلقه علمی، بازدید از مراکز علمی، فناوری و صنعتی، برپایی غرفه کتاب دانش آموزی، و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال برشمرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.