سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب با تاخیر سرپرست معاونت آموزش ابتدايی از سوی وزیر

طی حكمی از سوی وزير آموزش و پرورش، رضوان حكيم زاده، سرپرست معاونت آموزش ابتدايی اين وزارتخانه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی تعیین شد که شرح کامل این حکم در زیر آورده شده است:

خواهر گرامي
سركار خانم دكتر رضوان حكيم زاده  
سلام عليكم
باتوجه به تعهد، تخصص، سوابق مديريتي و تجربيات ارزشمند سركار عالي در زمينه برنامه ريزي امور آموزشي، به موجب اين ابلاغ به سمت « سرپرست معاونت آموزش ابتدايي» منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند بزرگ،  مدنظر قرار دادن  اسناد بالادستي  و در چارچوب سياست ها و برنامه هاي اعلامي اينجانب به مجلس شوراي اسلامي، در جهت تحقق اهداف عاليه  نظام جمهوري اسلامي ايران در امر پرورش و آموزش دانش آموزان عزيز ايران اسلامي موفق و مؤيد باشيد.

بر اساس اين گزارش، بخشي از سوابق علمي رضوان حكيم زاده به شرح زيراست:

-فارغ التحصيل دوره كارشناسي علوم تربيتي از دانشگاه الزهرا (سلام ا... عليها).
-فارغ التحصيل دوره كارشناسي ارشد برنامه ريزي درسي از دانشگاه علامه طباطبايي.
-فارغ التحصيل دوره دكتراي برنامه ريزي درسي از دانشگاه تربيت معلم تهران.

اين گزارش اضافه می‌کند: دكتر حكيم زاده در كارنامه اجرايي و تدريس خود، تدريس دردوره ابتدايي و راهنمايي،كارشناس مسئول مشاوره و راهنمايي درمركز مشاوره دانشجويي دانشگاه تهران، عضو هيات علمي دانشكده علوم تربيتي و روان شناسي دانشگاه تهران، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشكده روانشناسي  و علوم تربيتي دانشگاه تهران ، معاون تحصيلات تكميلي و آموزشي كميسيون علوم اجتماعي و رفتاري دانشگاه تهران و غیره را دارد.

در اين گزارش آمده است: دكتر حكيم زاده با رتبه علمي دانشياري، داراي تاليفات متعدد علمي پژوهشي در زمينه تعليم و تربيت  اسلامي است كه عناوين برخي از اين تاليفات شامل بررسي مباني فلسفي برنامه آموزش جهاني و مقايسه آن با مباني فلسفي نظام تعليم وتربيت جمهوري اسلامي ايران، نقد ديدگاه پست مدرنيسم در برنامه درسي با شاخص هاي مباني فلسفي تربيت اسلامي، مقايسه تطبيقي ارزش اخلاقي در پراگماتيسم و اسلام و پيامدهاي هريك در آموزش، تحليل محتواي كتاب هاي درسي در ارتباط با معرفي ابعاد متعدد شخصيت امام خميني (ره)، تحليل محتواي كتاب هاي درسي دوره راهنمايي با توجه به مسايل و مباحث روز جهاني در حوزه  برنامه هاي درسي، بررسي تطبيقي نظام ارزيابي كيفيت برنامه درسي تربيت معلم دركشورهاي كره جنوبي، انگلستان و ايران، مقايسه احساس تعلق به مدرسه، انگيزه ي پيشرفت تحصيلي و پيشرفت تحصيلي در ميان دانش آموزان مدارس هوشمند، ميزان آماده سازي معلمان درخصوص تغيير برنامه هاي درسي دوره ابتدايي تحصيلي، بررسي تطبيقي برنامه هاي ارتقاي صلاحيت هاي حرفه اي معلمان در ايران و ژاپن  و غیره است.

بر اساس اين گزارش، عضويت در شوراي مركزي پژوهش سازمان برنامه ريزي پژوهش درآموزش عالي، عضويت دركارگروه جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم با حكم شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عضويت دركارگروه صلاحيت هاي عمومي هيات علمي دانشگاه تهران با حكم شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عضويت در كميته تخصصي استعدادهاي درخشان و امور مربوط به بنياد ملي نخبگان در دانشگاه تهران نيز بخش ديگري از سوابق اجرايي دكتر حكيم زاده است.

شايان ذكر است؛ وی ده‌ها پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري را با موضوع آموزش و پرورش، راهنمايي و مشاوره كرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.