سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس کمیته فوتسال ایران:حقوق داوران فوتسال افزایش می‌یابد

علیرضا سهرابی گفت: مسئولان کمیته داوران در تلاش برای افزایش حقوق داوران فوتسال هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابی در حاشیه کلاس توجیحی داوران فوتسال اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که از سوی فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان انجام شد مدارک میزبانی ایران برای رقابت‌های جام جهانی 2020 فوتسال آماده شد و امیدوارم در نهایت میزبانی جام جهانی به ایران برسد.

وی افزود: با تلاش کفاشیان، افتخاری و تاج قرار است در آینده‌ای نزدیک دو ساختمان جدید برای فوتسال افتتاح شود و پایگاه فوتسال آسیا را به ایران بیاوریم ضمن اینکه قرار است سازمان لیگ فوتسال به شکل مستقلی اداره شود.

سهرابی درباره اعتراض داوران به پرداخت نشدن حقوق خود گفت: شرایط مالی داوران فوتبال و فوتسال باید به یک شکل باشد و آن‌ها از هر لحاظی تأمین شوند،داوران باید بتوانند در هر وضعیتی آمادگی خود را در سطح بالایی نگه دارند به همین دلیل حقوق آن‌ها باید به موقع پرداخت شود و از این طریق کیفیت فنی و دانش داوران هم بالاتر رود.

وی ادامه داد: باید محل اسکان، تغذیه و امکانات داوران تأمین باشد آن‌ها همیشه به دنبال پول نیستند زیرا داوران نمی‌توانند با هزینه شخصی امکانات خود را تهیه کنند.

نائب رئیس کمیته فوتسال ایران در مورد میزان دستمزد داوران اظهار داشت: در حال حاضر حقوق داوران برای هر بازی بین 250 تا 300 هزار تومان است اما با پیگیری‌هایی که از سوی رئیس داور فدراسیون انجام شده قرار است به زودی دستمزد داوران افزایش یابد و به حدود 400 تا 500 هزار تومان برسد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.