رئيس كميته داوران فوتسال گفت: با هماهنگي با كميته فوتسال از اين پس سرپرستان و مربياني كه اخراج مي شوند از سالن هم بيرون مي شوند.

ابوطالب دهمياني در جلسه هم انديشي در خصوص مشكلات فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فوتسال با فوتبال متفاوت است همه بازيكنان جوان تر هستند ولي براي اين رشته زيرساخت هاي لازم و نشر فرهنگ انجام نشده است .

وي گفت: وقتي در اين زمينه آگاهي لازم داده شود عارضه هايي هم ايجام مي شود، متاسفانه هنوز براي سيستم ورزش كشور فرصتي پيش نيامده كه زيرساخت ها محكم شود.

دهمياني با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: با توجه به اينكه در مسابقات فوتسال مربيان و سرپرستان اخراجي از روي سكو با صداي بلند فرياد مي كشند از اين پس افراد اخراجي از سالن هم بيرون مي شوند تا جنجال كمتر شود.

وي تصريح كرد: اتفاقات فوتسال بيشتر از فوتبال است به همين دليل نوع نگاه انضباطي و تنبيه ها طوري طراحي مي شود كه تاثير گذار باشد البته ما به دنبال اين نيستيم كه تنبيه ها را بيشتر كنيم، ولي نبايد سيستم انصباطي را لاعلاج كنيم در فوتسال انتظار ما اين است كه بحث اخلاقي و انضباطي همپاي هم پيش بروند.

رئيس كميته داوران فوتسال با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: وقتي كه عضوي ناقص مي شود آخرين راهكاري كه پيش روي ما مي ماند اين است كه آن عضو را قطع كنيم ما در فوتسال نمي خواهيم بدترين راهكار را در پيش بگيريم.

وي همچنين با اشاره به سرپرستاني كه در ديدارهاي ليگ برتر بيش از ساير باشگاه ها حاشيه سازي مي كنند گفت: مي خواهم با صراحت از سرپرستان حاشيه ساز در ليگ برتر نام ببرم اكبر تقوي از باشگاه منصوري يكي از سرپرستان پرحاشيه است البته خوشبختانه تقوي امسال كمتر حاشيه سازي مي كند و اين مسئله جاي تشكر دارد.

دهمياني تصريح كرد: احمد شمس از ماهان از ديگر سرپرستان حاشيه ساز است كه هر هفته جنجال مي كند در كنار او خليلي از ميثاق تهران هم از حاشيه سازان است جنجال هاي خليلي باعث شد داوري كه قرار بود از طرف AFC اليت شود بعد از 15 سال تلاش از اين ليست كنار گذاشته شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار