سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کاهش 27 درصدی سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: وقوع انواع سرقت در ۹ ماه نخست امسال در شهرستان نهاوند ۲۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ منصور ملکی گفت: نیروی انتظامی به منظور کاهش سرقت اکیپ‌های گشتی محسوس و نامحسوس را فعال و در حوزه استفاده از ظرفیت‌های مردمی نیز اقدامات گسترده‌ای در راستای آگاه‌سازی عمومی و مشارکت مردم در امر پیشگیری انجام داده است.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده است.

ملکی بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش ها و هشدارهای پلیسی نیز از طریق توزیع بروشور و آموزش‌های همگانی توسط مدیران مدارس، محلات و مساجد در سطح شهرستان برای شهروندان انجام گرفته که مفید واقع شده است.

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته در شهرستان 14 نفر متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیری مواد مخدر در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: عوامل یگان امداد شهرستان در راستای برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در هفته گذشته تعداد 9 نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر و 25 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خوردو را نیز توقیف کردند.

وی تصریح کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان نیز موفق شدند یک دستگاه خودرو مسروقه را کشف و سارق آن را نیز دستگیر کنند.

ملکی بیان کرد: سه نفر نیز توسط عوامل امداد شهرستان در رابطه با مزاحمت دستگیر و به یگان‌های انتظامی تحویل و اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و اقدامات قضایی و قانونی آنان انجام گرفت.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.