سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: امیدوارم با جدایی من وضعیت سایپا بهتر شود

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: جدایی من از سایپا قطعی نیست اما اگر این اتفاق رخ دهد امیدوارم وضعیت این تیم بهتر از نیم فصل اول شود.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: در نشستی که عصر امروز با مسئولان باشگاه سایپا برگزار کردم، متوجه شدم برای نیم فصل دوم جایی در لیست حسین فرکی ندارم. عملکردم در چهار سال گذشته مشخص بوده است. بیشتر از 120 بازی برای سایپا انجام دادم و این تیم در تمام این سال ها جزء تیم های نیمه بالایی جدول بوده است.
 
وی افزود: متاسفانه در فصل جاری فرصت کمی برای بازی داشتم و در این دیدارها ها 2 بار مرتکب خطای پنالتی شدم. شاید نتیجه نگرفتن سایپا سبب شده نام من در لیست مازاد قرار گیرد. البته حتی در صورت جدایی از این تیم، آرزوی موفقیت سایپا در نیم فصل دوم را دارم و امیدوارم از این وضعیت خارج شود. فوتبالم را با سایپا شروع کردم و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسیدم. خاطرات شیرینی از مجموعه سایپا دارم. تمام تلاشم را برای جدا نشدن از تیمم به کار می گیریم.
 
شکوری درباره قرارداد 2 ساله خود با سایپا گفت: 2 سال دیگر از قراردادم با سایپا باقی مانده است. در مورد نحوه جدایی باید با مسئولان باشگاه به توافق برسم. علاقه زیادی به ادامه بازی در این تیم دارم اما تابع تصمیم باشگاه هستم.
 
مدافع تیم فوتبال سایپا درمورد بحث تشکیل باند از سوی قدیمی های سایپا برای نتیجه نگرفتن حسین فرکی تصریح کرد: چرا ما باید باند تشکیل دهیم و مربی با اخلاقی چون حسین فرکی را زمین بزنیم. اولین کسی که از نتیجه گرفتن سایپا سود می کند امثال من و ابراهیم صادقی هستند چرا که در تیم سایپا بیش از هر بازیکنی ما را می شناسند. زمانی که یک تیم نتیجه نمی گیرد، به زمین و زمان می توان گیر داد.  با 10 مربی در سایپا کار کردم و همیشه با تمام وجودم بازی کردم. تشکیل باند شایعه است. 2بار زانوی خود را برای سایپا جراحی کردم. سایپا نسبت به فصل گذشته 10 تغییر داشته است و می تئان گفت مهم ترین عامل ناکامی این تیم همین موضوع بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.