سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان چالدران رتبه سوم استان در حوزه سوادآموزی کسب کرد

مدیرآموزش وپرورش چالدران گفت: شهرستان چالدران باعملکرد 115 درصدی در حوزه سوادآموزی رتبه سوم استان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان چالدران با حضور اعضا در سالن اجتماعات شهید باهنرفرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«کریم حسین زاده» فرماندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی چالدران در این جلسه روز نهم دی روزبصیرت وآگاهی ملت هوشیار و فهیم ایران درخنثی سازی توطئه هاونقشه های دشمنان داخلی وخارجی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وهفتم دیماه سالروزتشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از این ایام به عنوان روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی سپس به مسئله سوادآموزی اشاره وبیسوادی رایکی ازمهمترین مشکلات و معضلات موجود در جامعه و بالاخص شهرستان چالدران دانست و از تمام دستگاههای اجرایی خواست که از تمام امکانات و ظرفیتهای موجود را برای ریشه کنی بیسوادی بکار گیرند.

فرماندار چالدران، عضویت سپاه پاسداران در این کارگروه را خواستار شد و توصیه کرد که از حداکثر توان دهیاری ها و شوراهای اسلامی در ریشه کن کردن بیسوادی در سطح شهرستان استفاده کنیم.

جعفر قلیزاده، مدیرآموزش وپرورش چالدران ازاقدامات وفعالیتهای انجام گرفته درحوزه سوادی آموزی گزارش کامل ارائه نمود و اظهار کرد: امسال با تلاش مسئولین و دست اندرکاران توانسته ایم بیش از حجم ابلاغی استان در دوره سوادآموزی تعداد471 سوادآموز، در دوره انتقال 450 نفر و دردوره تحکیم200 نفر و درمجموع باعملکرد 115 درصد رتبه سوم استانی را کسب کنیم.

وی همچنین ازعملکرد دستگاههای مشارکت کننده در برنامه شتاب بخشی سوادآموزی گزارش ارائه وبیان کرد: دستگاههای مذکورفقط در حد ارائه لیست بیسوادان جهت پالایش در سامانه سوادآموزی اقدام کرده و در جذب وآموزش بیسوادان توسط خود دستگاهها اقدام خاصی صورت نگرفته اند لذا لازم است دستگاههای اجرایی به وظایف و نقشهای تعیین شده دربرنامه شتاب بخشی سوادآموزی استان عمل کنند.

درادامه روسای دستگاهها از اقدامات و فعالیتهای خود در چارچوب برنامه شتاب بخشی سوادآموزی گزارش ارائه کردند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.