سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

اجرایی شدن 28 راهکار نقشه سند تحوّل بنیادین

28 راهکار نقشه سند تحوّل بنیادین در حوزه آموزش ابتدایی گیلان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: در راستای اجرای سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش 28 راهکار در برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی اجرایی شده است.

علی حسین زاده با تشریح برنامه های این سند، گفت: از 10 راهبرد تدوین شده در حوزه معاونت آموزش ابتدایی 9 راهبرد در دوره دبستانی و دیگر راهبرد آن مربوط به دوره پیش دبستانی است. وی خاطرنشان کرد: در اجرای این راهبردها 53 راهکار تعریف شده است که تاکنون 28 راهکار اجرایی شده وباقی آن طبق برنامه زمان بندی شده محقّق می شود.

وی گفت: انسداد مبادی بی سوادی در دوره ابتدایی بر اساس آمارهای ثبت احوال و وزارت آموزش و پرورش ، تقویت مهارتهای حرفه ای معلمان از طریق برگزاری کارگاههای آموزشی، اجرای برنامه تدبیر و تعالی ، نظارت و ارزیابی از کلاسهای دوره پیش دبستانی، نظارت بر اجرای برنامه آموزش تلفیقی فراگیر دانش آموزان با نیازهای ویژه و آموزش آداب و مهارتهای زندگی اسلامی برخی از مهم ترین راهکارهای اجرا شده در حوزه آموزش ابتدایی گیلان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر استفاده از فن آوریهای نوین ارتباطی خاطرنشان کرد: تجهیز مدارس ابتدایی به فن آوریهای هوشمندبا اولویت پایه ششم و با رویکرد مدارس روستایی و کم برخوردار و برگزاری کارگاههای توانمندسازی معلمان از راهکارهای آموزش ابتدایی در این برنامه است.

حسین زاده رشد فضایل اخلاقی دانش آموزان، توسعه یادگیری گروهی و خلّاق، توسعه دانش و ارتقای سطح مهارت های حرفه ای و تعامل موثّر با خانواده ها و سازمانها را از اهداف اجرای سند برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی اعلام کرد. 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.