سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

درخشش ورزشکاران گیلانی در جشنواره استعدادیابی بدمینتون کشور

ورزشکاران گیلانی در جشنواره استعدادیابی بدمینتون کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیر هیات بدمینتون استان گیلان در این خصوص گفت : در جشنواره استعدادیابی بدمینتون دختران و پسران کشور که در زنجان برگزار شد ، ورزشکاران گیلانی 2 مقام دومی را کسب کردند .
بهرام نژادخاوری افزود : در این جشنواره که در رده سنی هشت تا 12 سال برگزار شد ، طبق سهمیه بندی در نظر گرفته شده برای استان ها ، از گیلان 2 دختر و 2 پسر حضور داشتند که خوشبختانه این ورزشکاران توانستند 2 عنوان دومی را به خود اختصاص دهند .

وی اظهار کرد: بر این اساس و در پایان این جشنواره و در بخش دختران ، مائده رضاپور از استان گیلان با درخشش خود توانست عنوان دوم جشنواره استعدادیابی بدمینتون کشور را کسب کند .
وی ادامه داد: همچنین در بخش جشنواره استعدادیابی بدمینتون پسران ، دانیال صفایی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره ، موفق شد عنوان دوم این دوره از جشنواره استعدایابی بدمینتون را به خود اختصاص دهد .
دبیر هیات بدمینتون استان گیلان بیان کرد: طبق اعلام و تصمیم فدراسیون بدمینتون ، جشنواره استعدادیابی بدمیبنتون کشور در چهار منطقه برگزار شد که استان گیلان در منظقه زنجان شرکت داشت.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف ، در رشته ورزشی بدمینتون فعالیت دارند



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.