سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر پیمبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است/ برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش‌های مختلفی که در طول سال برگزار می‌شود، نزاجا ظرفیت‌هایش را به نمایش می‌گذارد.

امیر سرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری، معاون تربیت و آموزش نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره توانمندی نزاجا در برگزاری رزمایش‌های مختلف عنوان داشت: نیروی زمینی ارتش، چون یک نیروی کارآمد و باتجربه است؛ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است.

وی افزود: تهدیدات روز و ارائه راهکارها برای مقابله با آن‌ها و پدافند قاطع از سرزمین ایران از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نزاجاست.

امیر پیمبری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش، همچون دیگر نیروهای مسلح، تبعیت از مقام عظمای ولایت و اقدام برای صیانت از امنیت ملی و مقابله در لحظه با همه تهدیدها و خطرات را وظیفه اصلی خود می‌داند و حتی یک لحظه در تأمین و تضمین امنیت کشور درنگ و تردید نخواهد کرد.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه دشمن، حتی جرأت نگاه چپ به کیان ایران اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: معتقدیم دشمنان ایران اسلامی، ضعیف‌تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهند مشکلی برای ما ایجاد کنند ولی ما برای مقابله با هر تهدید و خطری آماده هستیم و در دفاع مقدس، به جهانیان ثابت کردیم که پای آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی ایستاده‌ایم و هرگز اجازه کوچکترین تهدید نسبت به مرزها و آرمان‌هایمان را به دشمن نابکار نخواهیم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۲ دی ۱۳۹۵
مردم ایران اسلامی قدرشناس همه ی مسئولین صادق ودلسوزاست.
ودعاگوی شماعزیزان
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۲ دی ۱۳۹۵
ماملت ایران اسلامی قدردان شماعزیزان هستیم.
وبرای سلامتی تمامی نیوهای مسلح که صادقانه درتلاشندازدرگاه احدیت آرزوی سلامتی تمام کمال می نماییم.انشاالله عاقبت بخیرباشید