رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، با بیان این موضوع که انقلاب اسلامی سند بارز توجه دین به علم است، گفت: توانمندی‌های مردم ایران باعث شده تا دشمن فکر تجاوز را هم نکند. 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در اولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: در طول تاریخ به ادیان مختلف به خصوص دین اسلام با این ادعا که با تحقیق و پژوهش همخوانی ندارد، تهمت می‌زدند و متأسفانه برخی روشنفکران نیز اینگونه فکر می‌کنند. 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، با اشاره به این موضوع که ارزش انسان‌ها به میزان خرد و عقل آن‌هاست که باعث پیشرفت و توسعه می‌شود، ادامه داد: در تمام ادیان مختلف، بر علم‌اندوزی و توجه به علم تأکید شده و دین مبین اسلام نیز اینگونه است که گواه این موضوع و سند آن، نظام مقدس انقلاب اسلامی است چراکه بعد از گذشت سال‌ها یک نظام اسلامی به وجود آمد که با پژوهش و تحقیق توانست خود را در میان قدرت‌های برتر جهان قرار دهد. 

وی افزود: یکی از افتخارات امروز نیروهای مسلح این است که به برکت وجود پژوهشگران و تعالیم دینی به جایگاه والایی رسیده است و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همین پیشرفت را داشته و توانسته انواع تجهیزات را بسازد. 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء بیان داشت: اگر امروزه استکبار جهانی جرأت تجاوز به ایران را ندارد، به این خاطر است که توانمندی‌های مردم ایران به خصوص نیروهای مسلح را دیده‌اند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: امیدوارم همه نیروهای مسلح کشور به خصوص پدافند هوایی که عهده‌دار امنیت آسمان کشور است بتوانند با گسترش علم، پیشرفت‌های بیشتری را به دست آورند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار