سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین گزارش‌ها از تحولات میدانی سوریه؛

هلاکت سرکردگان داعش در حومه حمص/ خسارات سنگین تروریست‌ها در تدمر + تصاویر

نیروهای سوری در ادامه پیشروی‌های خود طی ساعات گذشته، خسارات سنگینی را بر تروریست‌ها در حومه حمص و تدمر وارد کردند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی‌ گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تازه‌ترین حمله نیروهای ارتش سوریه به مقر تروریست‌های داعش، تعداد زیادی از تروریست‌ها در حومه مناطقی از تدمر، حمص و دمشق، به‌هلاکت رسیدند.

در این حملات علاوه بر تلفات جانی گروه‌های تروریستی، بخش‌هایی از تجهیزات نظامی آنان نیز منهدم شد.

شبکه اعلام الحربي درگزارش میدانی خود از سوریه نوشت: دراثر حمله موشکی مستقیم ارتش و رزمندگان مقاومت سوریه به مقر اجتماع تروریست‌های داعش در «جرود قاره» قلمون از حومه دمشق، تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

*هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها و انهدام تجهیزات داعش در تدمر و حمص


یکی از یگان‌های ارتش سوریه محل حضور تروریست‌های داعش را در منطقه تدمر و نقاط «البیارات، جزل، قصر الحیر غربی، سد ابوکله و العقیربات» در‌ حومه شرقی حمص هدف قرار داد.

د این حمله بیش از ۵۰تروریست داعش به هلاکت رسیده و ۴دستگاه زره‌پوش و راکت‌انداز به‌همراه ۵دستگاه ماشین مجهز به مسلسل‌های سنگین منهدم شد.

علاوه بر موارد یاد شده، نیروهای سوری محل تجمع تروریست‌های داعش را در حومه شهر تدمر هدف ‌قرار دادند که در این حمله نیز تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

*نفوذ ارتش سوریه به صفوف تروریست‌ها در «العامریة»



یکی از نظامیان ارتش سوریه با نفوذ به صفوف گروه‌های تروریستی در مسیر « العامریة» به‌سمت جاده «السلمیة_ حمص»، تعدادی از آنان را به‌هلاکت رسانده و بقیه تروریست‌ها را نیز زخمی کردند.

در این حمله یک دستگاه زره‌پوش مجهز به مسلسل در «تیرمعلة» از حومه حمص منهدم شد.

*هلاکت سرکردگان داعش در حومه شرقی حمص



پدافند ارتش سوریه مقر مجموعه‌ای از تروریست‌های داعش را در حومه شرقی حمص هدف قرار داد.
در این حمله چند تن از سرکردگان داعش به هلاکت رسیده و یک دستگاه اتومبیل پیک‌آپ مجهز به مسلسل سنگین در «المشیرقة» هم منهدم شد.

*عملیات ارتش سوریه در منطقه «وادی بردی» دمشق



ارتش سوریه عملیاتی نظامی را در منطقه وادی بردی از حومه غربی دمشق علیه تروریست‌ها صورت داد.
یکی‌از یگان‌های ارتش، مقر تروریست‌های مسلح را در شهرک «بسیمة» و «عین‌الخضر» وادی بردی هدف قرار داد که این حمله منجر به انهدام مقر مذکور و کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها شد.

هم‌زمان با این اقدام، نیروی هوایی سوریه تعدادی حملات علیه نقاط تقسیم نیروهای تروریستی در «بسیمه» و منطقه «عین‌الفیجة» در حومه غربی دمشق آغاز کرد.

حمله هوایی دیگری نیز از سوی نیروهای سوری علیه مواضع تروریست‌ها در شهر دوما از حومه دمشق آغاز شد که در این حمله صفوف تروریست‌ها مورد تهاجم مستقیم قرار گرفت.

*آتش‌باران ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در حومه دمشق



ارتش سوریه پس از درگیری‌‌های شدید با تروریست‌های مسلح، بر بخش‌های زیادی از مزارع خزرما در غوطه شرقی دمشق تسلط یافت. نیروهای ارتش مواضع گروه‌های مسلح را در «حارة‌النقرة» و منطقه الجامع در وادی بردی را هدف حملات مستقیم خود قرار دادند.

منابع نظامی اعلام کردند که در اثر حمله ارتش در شمال «جسرالغاریة» غربی از حومه شمال شرق درعا، علاوه بر کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها تجهیزات آنان نیز منهدم شد.

با آتش‌باران‌ ارتش سوریه در جبهه وادی بردی از حومه غربی‌ دمشق، سه تن از تروریست‌ها به نام‌های؛ احمد کنعان ملقب به «ابوعبدالعزیز»، عثمان حمدان ملقب به «ابوعمر» و سعید کنینة به هلاکت رسیدند.

لازم به‌ذکر است که حملات ارتش سوریه علیه مواضع نظامی و تسلیحاتی تروریست‌های مسلح در حومه دمشق هم‌چنان ادامه دارد.


گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۵
خسته نباشید ارتش سوریه این کفتارهای خون خوار وهابی صهیونیستی راامانشان ندهید به امیدپیروزی