سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ایلام نیازمند مرزهای بیشتری است

استاندار ایلام خواستار راه اندازی مرز چیلات دهلران به عنوان دومین مرز این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمد رضا مروارید بر لزوم راه اندازی مرز چیلات برای توسعه استان ایلام تأکید کرد و گفت: در تلاش هستیم مرزهای جدیدی را در استان ایجاد کنیم.

وی افزود: برخلاف دارا بودن بیشترین مرز مشترک با کشور عراق، تنها یک مرز فعال در استان ایلام داریم و در تلاش هستیم مرزهای جدیدی را در استان ایجاد کنیم.

استاندار ایلام راه اندازی مرز دوم با عنوان مرز مکمل را یکی از راه های شتاب بخشیدن به استان دانست و گفت: راه اندازی مرز چیلات در این زمینه می تواند به عنوان مرز مکمل مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان ایلام با دارا بودن مزیت‌هایی از جمله نفت، گاز، آب و منابع گردشگری از ظرفیت های خوبی برای توسعه برخوردار است، گفت: ضرورت دارد به منظور بهبود در وضعیت مالی استان، با توجه به ایجاد سیستم یکپارچه بانکی، حساب بانکی شرکت‌های بزرگ در استان دایر شود که لازم است موانع این امر برطرف شود.

مروارید با اشاره به این که شاخص های توسعه در حوزه های نفوذ اینترنت، فاضلاب، آب روستایی در استان نسبت به میانگین کشوری بالا است، گفت: دولت در این زمینه سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است.
 


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مرز ، چیلات ، دهلران ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.