سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

فعالیت 237 آموزشگاه علمی آزاد در استان زنجان

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان از فعالیت 237 آموزشگاه علمی آزاد در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی بیات از فعالیت 237 آموزشگاه علمی آزاد در استان زنجان خبر دادوگفت:‌ آموزش غیررسمی بیش از 14هزار دانش آموز در این مراکز انجام می پذیرد.

رییس اداره مدارس غیر دولتی استان ضمن اشاره به غیر رسمی بودن فعالیت آموزشگاه‌های آزاد اظهار داشت: دانش آموزان بر اساس نیاز خود از این خدمات آموزشی بهره می‌گیرند و تمام آموزشگاه‌ها بدون ارائه هیچ گونه مدرک رسمی فعالیت می‌کنند.

وی افزود:‌ به منظور توسعه مشارکت مردم در آموزش و پرورش و حمایت از سرمایه گذاری در ایجاد مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ، 237 آموزشگاه علمی آزاد ، زبان های خارجه و مراکز مشاوره غیردولتی در استان زنجان راه اندازی و فعال شده است.

بیات گفت : در سال جاری، 153 مرکز تخصصی زبان خارجه ، 81 آموزشگاه علمی آزاد و 3 مرکز مشاوره در سطح استان زنجان فعال می باشند .

رئیس اداره مدارس غیردولتی استان با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد این مراکز گفت : به منظور ساماندهی مراکز مجری آموزش های آزاد و افزایش کیفیت و به روز رسانی دانش و مهارت موسسان و مدیران این مراکز ، کارگاه های آموزشی در 5 مرحله برگزار می شود.

گفتنی است ؛ صدور مجوز فعالیت های آموزشی آزاد در قالب برگزاری کلاس های تقویتی ، تجدیدی ، کنکور ، برگزاری آزمون ، کنکور مکاتبه ای و آموزش های زبان های خارجه بر اساس سرفصل دروس مصوب وزارت آموزش و پرورش از سطح مبتدی تا قبل از دانشگاه، از وظایف و اختیارات آموزش و پرورش است.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.