سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ملت ایران در نهم دی تمام فتنه ها را خاموش کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ملت ایران در 9 دیماه سال 1388، خطر را درک کرده و در یک راهپیمایی عظیم، تمام این فتنه ها را خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری افزود: سال 88 عده ای در مملکت آشوب به پا کردند و شعارهای هنجارشکنی از جمله 'نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران' را سرداده و به عزاداران امام حسین (ع) حمله و به ولایت فقیه اهانت کردند.
وی با اشاره به هدایت های خارجی در فتنه 88 بیان کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هر مشکلی که در کشور بوجود آمده با حضور مردم و رهبری های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برطرف شده است.
امام جمعه کرمان یادآور شد: اکثریت قاطع ملت کشور ما در مواقع سخت و دشوار در امتحانات مختلف سرافراز بیرون آمده اند.
وی اظهار کرد: افرادی که فتنه سال 1388 را ایجاد کرده بودند حتی فکر نمی کردند که ملت با بصیرت ایران به صورت گسترده به صحنه بیایند و برنامه های آنها را خنثی کنند.
وی گفت: ملت ایران در 9 دیماه با بصیرت و فهم صحیح از مسائل به صحنه آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
آیت الله جعفری ادامه داد: اگر عقل آدمی کامل شود، فرد بی نیاز شده و رذایل اخلاقی در وی از بین می رود و دین فرد نیز حفظ می شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: همه ما در مقاطع مختلف و امتحاناتی که برای همه پیش می آید باید تلاش کنیم که دینمان سالم بماند که در این صورت به سعادت دست می یابیم.
9 دی ماه سالروز حماسه ماندگار ملت ایران برای خنثی کردن فتنه 88 و روز میثاق امت با ولایت است.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: حماسه 9 دی ، فتنه 88 ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.