سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

راه اندازی بیش از 10 مجتمع بین راهی

بیش از ده مجموعه رفاهی بین راهی در استان یزد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمدرضا نصیری، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به لحاظ قرارگیری استان یزد در مرکز جغرافیایی کشور و مسیر اصلی تردد گردشگران داخلی و خارجی، بیش از پیش نیاز به مجتمع های خدمات رفاهی در ورودی ها و خروجی های شهر احساس می شود.

وی افزود: براساس توافقات و برنامه ریزی های صورت پذیرفته و همچنین تعامل دستگاه های مختلف بیش از ده مجتمع بین راهی در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی استان پیش بینی گردیده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 5 مجتمع در شهرستان اردکان، 2 مجتمع در شهرستان مهریز، 3 مجتمع در شهرستان ابرکوه و 1 مجتمع در شهرستان تفت در حال اجرا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری از 2 باب از مجتمع های فوق الذکر بهره برداری می شود و این مجموعه ها جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آغاز به کار خواهند کرد.

نصیری گفت: با توجه به تعداد زیاد گردشگران عبوری از مسیر ترانزیتی یزد  کرمان، 2 باب مجتمع خدمات بین راهی نیز در این مسیر پیش بینی گردیده است.

وی گفت: در مسیر استان فارس به یزد 4 مجتمع پیش بینی گردیده است که 2 باب از این مجموعه ها در حال ارائه خدمات می باشد و دو باب دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می باشد.

نصیری افزود: از اولویت های مهم استان یزد ایجاد تأسیسات گردشگری در مسیر جاده ولایت و بخش یزد، طبس می باشد که در این راستا یک مجموعه خدمات بین راهی با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی می باشد و امید است که تا پایان سال جاری جهت ارائه خدمات به زائران امام رضا ع به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.