سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی در قم از برنامه های نزدیک خدمات شهری

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی را از برنامه های نزدیک خود اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ روابط عمومی شهرداری قم، امیر سامع گفت: براساس پیش‌بینی صورت گرفته در زمینه بارندگی، نیروها رو به صورت آماده‌باش در اوردیم و نیروها در هر ساعت شبانه‌روز در محل کار فراخوان می‌شوند، در زمینه آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات، لباس پرسنل، شرکت‌های خدمات شهری و کارکنان تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.
 وی در ادامه افزود: پرسنل و مسؤولان خدمات شهری مناطق و سازمان‌های مربوطه مانند سازمان‌های فضای سبز، مدیریت بحران شهرداری، آتش‌نشانی و حمل و نقل و ترافیک آمادگی لازم را در سطح شهر دارند و براساس برنامه‌های قبلی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.و برای بحث هایی مثل مقابله با آبگرفتگی، سیلاب احتمالی و یخ‌زدگی امکانات لازم مانند شن و نمک تهیه شده است.
 همچنین وی از برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی طی چند روز آینده در سطح شهر خبر داد و افزود: همه نیروها و امکانات شهرداری، سازمان‌های شهرداری و دستگاه‌های مرتبط استان از جمله نیروی انتظامی و اورژانس در این مانور شرکت می‌کنند.
 
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم در پایان اشاره ای کرد به بارندگی صورت گرفته در48 ساعت گذشته، و افزود: حدود 12 میلیمتر بارندگی داشتیم. همچنین شهروندان در صورت بارندگی شدید و یخ‌زدگی در اوایل صبح از رفت وآمدهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت آبگرفتگی معابر با 137 تماس بگیرند تا اقدام لازم انجام شود.
 
انتهای پیام/ ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.