قم؛

هزینه ۱۴ میلیارد تومانی تعریض خیابان دروازه ری

شهردار منطقه یک قم از هزینه ۱۴ میلیارد تومانی برای پروژه توسعه، تعریض و بازگشایی معبر خیابان شهدای دروازه ری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛اصفهانیان مقدم ،شهردار منطقه یک با اشاره به وضعیت اجرای پروژه تعریض خیابان شهدای دروازه ری، گفت: این پروژه در راستای احیای بافت فرسوده شهری و با استفاده از منابع سفر مقام معظم رهبری به استان و شهرداری قم اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای پروژه نقش ویژه‌ای در بهسازی بافت فرسوده منطقه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این منطقه یکی از محلات محروم قم بوده که با اجرای این پروژه امیدواریم بسیاری از مشکلات آن رفع شده و شاهد احیای دوباره بافت‌ها و رفع بخشی از معضلات ترافیکی آن خواهیم بود.

اصفهانیان مقدم به وجود ۳۹۲ پلاک در این طرح اشاره کرد و افزود: از مهرماه ۹۳ تاکنون اقدامات شهرداری منحصر به تملکات بوده و با توجه به تراکم پلاک‌ها این کار زمان زیادی نیاز داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد برای تملکات این پروژه هزینه شده است، افزود: ۶۳ پلاک از مجموع ۳۹۲ پلاک طرح تملک شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل تملکات پروژه هزینه شود.

شهردار منطقه یک با تأکید بر اینکه تراکم منطقه مشکلات زیادی را در مسیر تملک ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: با این وجود شهرداری با تمام توان در راستای تملک پروژه گام برداشته و پیش‌بینی می‌کنیم در صورت مشارکت، تعامل و همکاری شهروندان و روند فعلی حداکثر تا سه سال آینده شاهد بهره‌برداری نهایی از پروژه باشیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار