سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

کلاهبرداری از کسبه ایلام با کارت بانکی

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از کارت های عابر بانک جعلی و باطل شده از کسبه و بازاریان کلاهبرداری می کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ علی جمالوندی گفت: به دنبال شکایت جمعی از کسبه و بازاریان شهر ایلام مبنی بر سرقت از مغازه هایشان از سوی یک جوان، مراتب در دستور کار کلانتری ها قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 با اشراف اطلاعاتی و با همکاری کسبه، متهم را در زمان کوتاهی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند و این فرد نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ جمالوندی تاکید کرد: کلاهبردار 29 ساله اهل یکی از استان های همجوار است و به عنوان خریدار به مغازه ها مراجعه کرده و مقادیر زیادی اجناس خریداری می کرد و سپس یک قطعه کارت عابر بانک باطل شده را جهت پرداخت هزینه خرید تحویل صاحب مغازه می داد.

وی یادآور شد: بعد از اینکه مشخص می شد کارت ارائه شده فاقد کارایی است او به بهانه ارائه کارت دیگری با در دست داشتن اجناس به خودرو شخصی پراید خود مراجعه و اقدام به فرار می کرد.

سرهنگ جمالوندی با تقدیر از اعتماد و همکاری کسبه و بازاریان با پلیس اضافه کرد: شایسته است شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان ضمن رعایت جوانب احتیاط در این موارد، هرگونه اقدام سوء را در اسرع وقت به پلیس اعلام کنند.
 
 

 
انتهای پیام/
برچسب ها: کسبه ، سرقت ، کلاهبرداری ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.