رئیس پلیس راه استان از رانندگانی که قصد عبور از این مناطق را دارند خواست ضمن احتیاط از چراغ مه شکن استفاده کنند.

کاهش دید در گردنه های قلاجه و قلندربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ محسن ناصری گفت: بارش هایی که از ابتدای فصل زمستان در این استان آغاز شده امروز نیز ادامه دارد و از شب گذشته شاهد شکل گیری مه غلیظی بویژه در جاده های کوهستانی و مناطقی همچون گردنه های قلاجه و قلندر هستیم.

وی اظهارکرد: این وضعیت منجر به کاهش دید رانندگان شده است که می تواند شرایط را برای بروز حوادث مستعد کند در این شرایط جوی رانندگان می بایست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و توجه کافی به جلو داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان بیان کرد: جاده ها نیز در اثر بارندگی لغزنده هستند که همین عامل لزوم رعایت فاصله طولی و جلوگیری از سبقت و سرعت غیرمجاز را دو چندان می کند.

سرهنگ ناصری با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته با وجود بارش های زمستانی حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح در جاده های ارتباطی این استان روی نداد از رانندگانی که قصد حرکت در جاده های برون شهری دارند خواست قبل از حرکت از سلامت وسیله نقلیه خود بویژه از نظر برف پاک کن و بخاری اطمینان حاصل کرده و با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند چرا که ماموران پلیس راه از حرکت خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن باشند، جلوگیری خواهند کرد.
 
 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.