سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

پرداخت تسهیلات 300میلیارد تومانی به واحد های تولیدی

با حمایت و تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 503 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات مالی دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در سی و پنجمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان گفت: تا کنون به این واحد ها 317 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: در این نشست ، پرونده 170 واحد متقاضی تسهیلات با حضور مدیران بانکی بررسی شد و قرار شد تا پایان دی ماه تسهیلات این واحد ها پرداخت یا تعیین تکلیف شوند.
قاسمی گفت: بررسی پویش مردمی(کمپین) «از یلدا تا نوروز با کالای ایرانی» برای حمایت از کالای ایرانی و راه اندازی تعاونی قالیبافی شهرستان بشاگرد نیز از دیگر دستور کارهای این کارگروه بود.
استاندار هرمزگان نیز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان گفت: کشور در حال خروج از رکود تورمی است و اکنون رشد اقتصادی کشور به 7 و چهار دهم درصد رسیده است.
جاسم جادری افزود: در هشت ماه اول سال 18 هزار و 380 واحد تولیدی بیش از 13 هزار میلیارد تومان تسهیلات مالی دریافت کرده اند.
وی افزود: رتبه استان هرمزگان در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در کشور 28 است که جایگاه مطلوبی نیست و انتظار می رود با همکاری بانکها، در دی ماه وضع پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بهبود یابد.
جادری گفت: 405 میلیارد تومان سقف تسهیلات مقرر شده برای رفع موانع تولید در استان است که انتظار می رود امسال این رقم به متقاضیان پرداخت شود.
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.