سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتای پایتخت؛

فیس بوک ابزار و مکانی برای آزار و اذیت با انتشارتبلیغات دروغین شده است

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری متهمی که با انتشار شماره برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌نمود خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کاکوان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت‌: با طرح شکایتی مبنی بر توهین و  انتشار مطالب کذب در سایت‌هایی به این پلیس از سوی شهروندان گرامی تهران بزرگ‌، در این باره شاکی اظهار کرد با انتشار شماره تلفن وی در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی تبلیغاتی کذب اعم از فروش خودرو زیر قیمت و تجهیزات رایانه‌ای موجبات سلب آسایش وی را  فراهم نموده است.
 
این مقام انتظامی در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم در جهت آزار و اذیت بیشتروی، متعاقبا اقدام به این عمل در شبکه اجتماعی  فیس‌بوک نیز نموده بود، اقدامات فنی و مهندسی جهت شناسایی وی صورت گرفت، که با اقدامات فنی و پلیسی انجام گرفته متهم شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی، دستگیر و پس از تحقیق و مواجه شدن با ادله دیجیتال، به انجام عمل خود معترف شد.
 
وی ادامه داد: در جهت احقاق حقوق شاکی پرونده با اوراق حاصله به دادسرا ارسال و برای متهم قرار قانونی صادر گردید.
 
رئیس پلیس فتای پایتخت به همه شهروندان و کاربران گرامی تاکید کرد: احترام و رعایت حقوق شهروندی و حریم خصوصی کاربران در دنیای مجازی مستلزم فرهنگ صحیح استفاده از آن است و این مقوله جز با رعایت قانون امکان‌پذیر نیست .
 
سرهنگ کاکوان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایید.
 
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، دروغین ، تهران ، فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.