سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

امضای تفاهم نامه پلاک کوبی روستاهای خراسان رضوی

تفاهم نامه پلاک کوبی روستاهای خراسان رضوی امروز با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت پست، استاندار خراسان رضوی و معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: بر اساس این تفاهم نامه از تاریخ 15 دی امسال به مدت شش ماه پلاک کوبی منازل روستایی سطح استان، شامل پلاک آبی و کد پستی 10 رقمی آغاز می شود.
علیرضا رشیدیان توسعه ی مناطق روستایی و کم برخوردار را یکی از اولویت های دولت یازدهم برشمرد که در این مسیر تلاش های گسترده ای انجام داده است.
وی افزود: در همین راستا اقدامات مطلوبی در خراسان رضوی در این مدت صورت گرفت و برای تحقق این مهم، سند آمایش سرزمینی استان تهیه و مصوب شد.
استاندار خراسان رضوی گفت: پس از آن هر گونه اقدامی در اقصی نقاط استان مبتنی بر این سند و بر اساس مزیت ها و توانمندی های مناطق، عملیاتی می شود.
رشیدیان اجرای این تفاهم نامه را گامی مثبت برای توسعه ی متوازن روستاها و ارائه ی خدمات مناسبت تر به ساکنان مناطق روستایی دانست و بر حمایت از اجرای آن تاکید کرد.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.