سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

جمع آوری آمار دقیق ورزشکاران سازمان یافته کاراته

با راه اندازی سامانه الکترونیکی فدراسیون، آمار دقیق تعداد ورزشکاران سازمان یافته و مربیان این رشته در کشور جمع آوری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: نماینده استان های مختلف کشور برای ثبت اطلاعات و کار با این سامانه آموزش های لازم را فرا می گیرند و برای تمامی ورزشکاران و مربیان رشته کاراته نیز کارت هوشمند الکترونیکی صادر می شود.

افسانه باقری اظهارکرد: سامانه الکترونیکی بر روی سایت رسمی فدراسیون به آدرس www.ikf.ir به منظور صدور کد الکترونیکی راه اندازی شده و طبق اعلام فدراسیون از این پس هرگونه فعالیت اعضای خانواده کاراته شامل شرکت در رویدادهای داخلی و برون مرزی، کلاس‌های آموزشی، مربیگری، داوری، صدور احکام و دان منوط به ارائه کد عضویت الکترونیکی است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته بیان کرد: یک نفر کارشناس مدیریت و برنامه ریزی ورزش به عنوان مشاور بانوان در فدراسیون انتخاب شده و تلاش می شود انتخاب اعضای تیم های بانوان و همچنین مربیان بر اساس شاخص های علمی و استانداردهای موجود انجام شود تا در کاراته زنان به موفقیت برسیم.

وی افزود: پتانسیل خوبی در کشور در رشته کاراته وجود دارد اما نباید تنها به این ظرفیت ها اکتفا شود بلکه باید برای حضور قدرتمندانه در المپیک 2020 و دیگر عرصه های جهانی برنامه ریزی مدون و استعدادیابی در دستور کار قرار گیرد.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.