سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ضرورت یکسان‌سازی پیاده‌روها در شادگان

معاون فرماندار شادگان بر ضرورت یکسان سازی پیاده رو های این شهر توسط شهرداری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه ساماندهی و مناسب سازی اماکن ویژه معلولان با انتقاد از نامناسب بودن اکثر پیاده روهای سطح شهر شادگان به دلیل رعایت نکردن اصول ساختمان سازی و ضوابط و مقررات شهرسازی و ناهمسان بودن ارتفاع کف ساختمانها، نسبت به سطح پیاده رو که در بعضی جاها این اختلاف بیشتر از یک متر است، تذکر داد.

وی گفت: رعایت جزئیات فنی شهرسازی طبق قوانین سازمان نظام مهندسی و مقررات ساختمان و آیین نامه های ابلاغی راه و شهرسازی در این شهر الزامی است.

آلبوغبیش با اشاره به مقررات فنی و کنترل شهرسازی برضرورت تامین دسترسی مناسب برای استفاده معلولان جسمی و حرکتی در کلیه ساختمانهای دولتی و اماکن عمومی برابر مفاد قانون برنامه های توسعه کشور تأکید کرد و افزود: شهرداران باید همه سازندگان را به رعایت کامل اصول فنی و مقررات شهرسازی ملزم کنند.

معاون فرماندار شادگان در ادامه مناسب سازی محیط در شهرها را ضرورتی انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود: ورودی ادارات و اماکن عمومی بویژه بانک های شهرستان برای تردد جانبازان و معلولان مناسب نیست و لازم است ضمن مناسب سازی اماکن موجود، در ساخت و سازهای دولتی و عمومی جدید باید مسیر رفت و آمد این عزیزان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.