سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

تدوین بانک اطلاعاتی کانون های مساجد گیلان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تدوین بانک اطلاعاتی کانون های مساجد استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگویی اظهار کرد: مرحله دوم طرح بازرسی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از روز گذشته در استان آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه مرحله نخست این طرح سال گذشته انجام شد افزود: در قالب این طرح ۲۵ درصد کانون های مساجد استان مورد بازرسی قرار گرفته و اطلاعات آنان جمع آوری شد.

 

حجت الاسلام پرورابراهیم تصریح کرد: این بازرسی ها و نظارت ها موجب تهیه بانک اطلاعاتی جامع از کانون های مساجد استان می شود و در رتبه بندی کانون ها نیز موثر است.

 

وی اظهار کرد: در مرحله دوم طرح، ۵۰ درصد کانون های فرهنگی و هنری استان تا پایان سال مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه کانون های معین شهرستان ها اجرا کننده طرح نظارت و بازرسی هستند اذعان کرد: کانون معین به کانونی اطلاق  می شود که به عنوان نماینده کانون های فرهنگی و هنری مساجد هر شهرستان توسط اکثریت کانون های آن شهرستان و تایید دبیرخانه استان به مدت معینی انتخاب و در کنار فعالیت های عمومی خود، نیازها و خدماتی را طبق دستورالعمل های ابلاغی در راستای سیاست های ستادعالی به کانون های آن شهرستان ارائه می دهد.

 

وی تاکید کرد:‌ این کانون ها به نظارت بر فعالیت کانون‌ ها در خصوص اموالی، کتابخانه‌ ها، پایگاه‌ های اوقات فراغت، جشنواره‌ ها، گروه های سرود، نمایش، نشریات، طرح تلاوت نور و سایر موارد می‌ پردازند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، کانون مساجد ، مسجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.