سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری جشنواره کار آفرینان برتر آذربایجان غربی

یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر و تلاشگر استان صبح امروز با حضور نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.

صفرزاده در این مراسم با بیان اینکه دولت مصمم به حمایت از بخش خصوصی و بویژه کارآفرینان است افزود: در استان نیز حمایت از تلاشگران و کارآفرینان جزو برنامه های اساسی مدیریت ارشد استان و مدیران اجرایی است و امیدواریم با این حمایت ها بتوانیم در جهت فعال سازی هرچه بیشتر واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین اشتغالزایی جوانان گام برداریم.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رشد اقتصادی مثبت در کشور و استان بودیم نیز افزود: خوشبختانه امروز فضا برای ترقی، پیشرفت، شکوفایی و همچنین توسعه صادرات غیرنفتی در استان فراهم است که لازم است از این فضای موجود به بهترین شکل ممکن در جهت ارتقای شاخص های توسعه، کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری در استان استفاده کنیم تا جوانان ما مجبور نباشند برای یافتن شغل استان را ترک کنند.

معاون استاندار تاکید کرد: از کارآفرینان و تلاشگران بخش خصوصی در استان نیز انتظار داریم همچون همیشه با اراده ای قوی تر و منسجم تر نسبت به توسعه فعالیت های خود اقدام کنند چرا که دستیابی به توسعه و رونق اقتصادی بدون مشارکت بخش خصوصی امکانپذیر نخواهد بود و دولت در این مسیر نیازمند همراهی بخش خصوصی است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از کارآفرینان برتر، تلاشگر و همچنین تعدادی از فعالان رسانه ای برتر در عرصه کارآفرینی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.