سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فرزندآوری،نیاز جامعه ی کنونی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرزندآوری، نیاز جامعه ی کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت احوال استان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و کارشناسان مسائل اجتماعی بر این مهم تأکید دارند که اگر نسل جدید جای نسل قدیم را نگیرند جامعه پیر شده و آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر جامعه وارد خواهد شد.

وی افزود: ثبت ولادت، وفات، ازدواج و طلاق و آماری است که موضوعاتی شامل موضوعات فرهنگی را به نمایش می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به امر ازدواج اشاره کرد وگفت: در فرهنگ اسلامی امر ازدواج یک نوع عبادت بوده و مهمترین لازمه آن ایستادگی در برابر مشکلات است که انسان‌ها باید در این زمینه خود را تقویت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه افزایش آمار طلاق نیز نوعی از فرهنگ جامعه را در معرض دید آحاد مردم قرار می‌دهد،افزود: اگر ازدواج در جامعه امروزی مبنای عقیدتی نداشته باشد،صدمات جبران ناپذیری را بر پیکره ی جامعه وارد می‌کند.

وی گفت:متأسفانه در جامعه ما برخلاف انتظار امر طلاق افزایش زیادی دارد که این امر ناشی از آسیب‌پذیری از جوامع بیگانه در کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بنیان‌های ازدواج بر پایه هوس شکل بگیرد افراد پای آن نمی‌ایستند، افزود: زمانی که ازدواج بر اساس ایمان شکل بگیرد فرد احساس وجدان کرده و برای حفظ خانواده خود تلاش می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مهمترین اثر خیری که از یک خانواده باقی می‌ماند فرزندان هستند، گفت: هیچ خیراتی بهتر از آن نیست که از خانواده‌ای فرزندانی پاک و عالم برخیزند، زیرا این امر نوعی باقیات الصالحات است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.