سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری سارقان باغ ها ویلاها و ساختمان های در حال ساخت

سارقان باغ ها ویلاها و ساختمان های در حال ساخت در قوچان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی قوچان گفت: درپی چند فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت مناطق حاشیه شهر قوچان موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 12این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود : تیم دایره تجسس کلانتری 12 با بررسی شگردهای سرقت و اظهارات مالباختگان به فردی سابقه دار به نام عظیم (25)ساله مظنون و پس از جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش واقع در یکی از روستاهای حاشیه شهر قوچان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : ماموران پلیس در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه دوچرخه ، درب و پنجره ، لوازم ساختمانی و تعداد لوازم کشاورزی و باغی کشف کردند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت : متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 7 فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های در حال ساخت حاشیه شهر قوچان و روستاهای فرخان و هی هی همدستی چهار جوان دیگر اعتراف کرد .

وی با اشاره به دستگیری همدستان متهم و دو نفر مالخر در رابطه با این پرونده خاطر نشان کرد : با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام//ح.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.